۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۵۳۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری:

با تصویب صدها برجام ملت ایران باز هم دست از استکبارستیزی برنمی‌دارند/ آل سعود باید با پرداخت غرامت پاسخگوی فاجعه منا باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری با بیان اینکه حتی اگر صدها برجام صورت بگیرد باز هم مردم ایران دست از استکبارستیزی برنخواهند داشت ادامه داد: در ده روز اخیر بعضی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند در 13 آبان امسال پرچم آمریکا به آتش کشیده نخواهد شد اما ستاد تبلیغات 13 آبان این خبر را رد می‌کند.
با تصویب صدها برجام ملت ایران باز هم دست از استکبارستیزی برنمی‌دارند/ آل سعود باید با پرداخت غرامت پاسخگوی فاجعه منا باشد
به گزارش جهانبین نیوز، علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران و نشست خبری که به مناسبت ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد اظهار کرد: در آستانه یک حرکت حماسی بزرگ هستیم، حرکتی نشات گرفته از انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند که ۱۳ آبان رنگ و بوی استکبارستیزی نداشته باشد افزود: سه مناسبت در دل یوم‌الله ۱۳ آبان قرار گرفته است و باعث بی‌نظیر شدن این روز می‌شود.

گرجی تبعید امام خمینی، شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان را این سه مناسبت معرفی و خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری ۱۳ آبان اهداف متفوتی را دنبال می‌کند.

وی توسعه و گسترش روحیه استکبارستیزی، تبیین خط مشی امام خمینی (ره) و اهداف انقلاب، بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ استکبارستیزی، افزایش مشارکت و همبستگی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور در بین مردم را از جمله اهداف مهمی که ستاد برگزاری این روز دنبال می‌‌کند برشمرد و بیان داشت: دشمن دو ماه است تبلیغات گسترده‌ای به اه انداخته است.

گرجی این تبلیغات را در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: بعد از توافق بحث‌هایی از کم شدن شعارهای استکبرستیزی مردم، رنگ باختن ارزش‌ها و تنها گذاشتن هم‌پیمانان از سوی ایران در منطقه به میان آمده است که همه نمونه‌های بارزی از تبلیغات سوء دشمن علیه ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اضافه کرد: استکبارستیزی اساسا بحث قرآنی است و به همه دنیا اعلام می‌کنیم استکبارستیزی تعطیل‌بردار نیست.

وی ۱۳ آبان را حامل پیام جهانی عنوان و تاکید کرد: در این روز پیام ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی ایرانی‌ها به دنیا اعلام می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها در ۴۲ نقطه از استان تظاهرات حماسی برگزار می‌شود.
گرجی با اشاره به اینکه درشکل‌گیری ۱۳ آبان سه قشر نقش اساسی و تاثیرگذار داشتند افزود: روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان این سه قشر هستند که در شکل‌گیری این روز ارزشمند نقش ایفا نمودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان روز آزمایش مردم ایران بوده و متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل سهل‌انگاری تنها دانش‌آموزان در راهپیمایی این روز شرکت داشتند اما باید همه اقشار در این روز شرکت کنند.

گرجی ۱۳ آبان امسال را اولین حرکت مردمی در کف خیابان در دوران بعد از تصویب برجام دانست و گفت: در ۹ نقطه از استان (مراکز شهرستان‌ها) راهپیمایی بصورت ویژه برگزار می‌شود و در شهر کرد بطور همزمان با سراسر استان از ساعت ۹ و ۳۰ و از محل میدان ۱۲ محرم آغاز می‌شود.

وی شعار محوری ۱۳ آبان امسال را مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است عنوان و تاکید کرد: ۱۳ آبان امسال مصادف است با اربعین جانباختگان حادثه منا که به این موضوع در این روز پرداخته می‌شود.

گرجی ادامه داد: مطالبات خانواده‌های داغدار حجاج جانباخته ایرانی پرداخته خواهد شد و دولت سعودی باید پاسخگوی این جنایت که براثر بی‌تدبیری بوجود آمد باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری بیان داشت: ۱۳ آبان ظرفیت عظیمی دارد که با استفاده از آن می‌توان روزنه‌های نفوذ دشمن به ایران که بعد از برجام ممکن است پررنگ‌تر شود را مسدود کرد.

وی حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی را به عنوان سخنران روز ۱۳ آبان معرفی و خاطرنشان کرد: موضوع این سخرانی تبیین جنایات آمریکا در ندنیا خصوصا در حق مردم ایران است.

گرجی با بیان اینکه حتی اگر صدها برجام صورت بگیرد باز هم مردم ایران دست از استکبارستیزی برنخواهند داشت ادامه داد: در ده روز اخیر بعضی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند در ۱۳ آبان امسال پرچم آمریکا به آتش کشیده نخواهد شد اما ستاد تبلیغات ۱۳ آبان این خبر را رد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری از به آتش کشیده شدن ۴۲ پرچم آمریکا در این استان خبر داد و تاکید کرد: ۱۳ تای این پرچم‌ها در شهرکرد به آتش کشیده خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۵:۲۹

13 Feb 2020